Emelie

letar nya äventyr

allt som vanligt...

Publicerad 2008-11-19 21:58:28 i Allmänt,

jobb och träning... bara de sistnämda som är kul!! de först nämda hatar jag mest av allt.. och fasar för varje dag !

och jag tror att de är de som jag saknat i helgen.. lite för mycket öl och lite för lite träning. :)

ska på dejt imorgon. spännande. kom lite plötsligt, men varför inte :) kan ju vara kul :D

men innan de så blir de premiär öppning av ett nytt Elixia här i Oslo, så då ska vi dit och dance stepa :) och fira öppningen ! 

de va allt..

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-11-21 15:47:37

men satan i gatan, vad nyfiken jag ær nu! hur gick dejten, och med whom? puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela