Emelie

letar nya äventyr

älskade fredag !

Publicerad 2008-11-21 22:58:33 i Allmänt,

direkt efter jobbet idag så gick jag tiil Kiwi för att inhandla lite av helgens
bra-att-ha-i-kylen-grejjer-om-man-blir-akut-hungrig-och-sugen :)
sen gick jag hem. hade ensamtid, sjukt skönt.. satt vid datorn, städade lite, lagade mig en pizza i ugnen, mycket svårt..

värm upp ugnen på 225 grader, ta av plasten, färdig om 12-14 minuter.
yes middagen är kirrad..
synd bara att man ska bränna upp gommen efter första tuggan och då inte alls kan njuta av resten..

har tryckt en chipspåse också.. ar inte alls dålig samvete.. har tränat bra i veckan, så jag förtjänar lite njutning så här på fredagen..:)

ska upp på stepen imorgon halv elva. så himla skönt..
tjejerna håller på att svida om, så jag ska få lite mer ensamtid.. tror jag behöver det!

men imorgon blir de party för min del också..
får löning på tisdag.. ska bli himla spännande, med tanke på att vi inte jobbat nån övertid alls denna månad.. de suger !  !!  ! sen är de massa gnabb med lägenheten... förstog att denna norgevistelse inte skulle sluta smärfritt.. alltid nåt strul, men hoppas på att de löser sig.. just nu har jag inte den inställningen DET löser sig... nu Hoppas jag... blä..

min lilla dejt igår gick bra, direkt efter träningen så svidade jag om och stack iväg på en rockclub.. drack lite öl och snackade.. de va trevligt. träffade honom i lördags ute på Kaos, de är där de händer :)

när vi var på invigningen igår på de nya gymet så fick dom som var på pass en liten gåva jag fick 2 biobiljetter. maria och emma fick handuk och vattenflaska.. tror att jag drog vinstlotten :D

så får se när jag utnyttjar dom ..vad går de ens för biofilmer nu?

nä nu måste jag ducsha.. verkligen.. mitt hår är i värsta laget..

hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela