Emelie

letar nya äventyr

älskade lördag !

Publicerad 2008-11-22 16:46:20 i Allmänt,

en ensamdag idag också. känner verkligen att jag behöver tid för mig själv...
skulle ju på pass imorse vid halv elva..men kände att jag va värd lite sovmorgon.. så sov till ett och tänkte gå på step och styrka halv 4.. tittade snabbt åt tvätthögen och insåg att nej  nu får de va nog.. vi hade planerat att tvätta i helgen.. så eftersom johanna jobbar och maria har besök, så tog jag tag i det.. så blev ingen träning.. tyvärr. hade hunnit..

men har istället slagit på sterion och dunkar musik på HÖG nivå...
varit på Kiwi och pantat burkar, köpt tvättmedel, samt sprungit upp och ner till tvättstugan.
ett besök på vinmonopolet har jag också hunnit med..
och de bästa av allt, en lång härlig dusch !!! följt av insmörjning av body butter.. ljuvligt !

så nu sitter jag här i min ensmahet och njuter mer än någonsin med ett glas vitt vin. tro jag ska unna mig att köpa sushi idag också..

skål på er!


Saknar dig baby !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela