Emelie

letar nya äventyr

box och potatismos

Publicerad 2008-11-25 22:30:24 i Allmänt,

vart ett boxpass ikväll, va en ny ledare för ikväll och de va väl både positivt och negativt. de negativa var att jag inte alls blev svettig och slut som jag brukar bli efter träning,, de positiva var att vi hade kul..

vad väljer man? jag föredrar faktiskt svetten.. så imorgon blir de ett riktigt svettigt pass.

gjorde mos av potatisen, så imorgon till matlåda blir de mos och korv (kyckling och kalkonkorv) har lite dåliga erfarenheter av norsk korv.. så provade nåt nytt. va rätt gott.

orkeslös. ska lägga mig snart. har blivit lite för sena kvällar dom senaste dagarna.. ajaj.

god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela