Emelie

letar nya äventyr

fy fan!!!

Publicerad 2008-11-09 03:45:32 i Allmänt,

aldrig har jag varit så less...

mina vänner här i Oslo har blivit bestulna av diverse grejjer.. telefoner hit och kameror dit...
aldrig har jag trott att jag skulle va en av dom..
men ikväll var även min väska tom...
allvarligt talat så måste de va någon liga efter oss, som har som mål att ta de mest värdefulla av oss..
min telefon skiter jag i, de va bara en telefon som jag lånat av brorsan, inget dyrt så.. men kameran!!!! dyr dyr dyr! och en av mina bästa födelsedagspresenter jag någonsin fått..har haft den i drygt ett år. och den har varit  med på de mesta.. helt underbar... men va fan.. samma ställe som alla andra blivit bestulna på.. va fan är problemet.??????

fattar inte hur jag ska släppa de här... vad kommer hända med alla mina 956 bilder jag hade på kameran?? som tur är hade jag ladat över dom till datorn.. men vad gör tjuven med dom??

tårarna sprutar.och nu förstår jag verkligen hur dom andra tjerna kände nör dom blev utsatt..

FAN FAN  FAN..vad händer nu..

vill hem nu,, mer än någonsin.. vad är de hör för utorsstad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela