Emelie

letar nya äventyr

hemma kväll

Publicerad 2008-11-07 21:57:50 i Allmänt,

kan knappt andas pga av allt godis som jag tryckt i mig... illa.. mer illa än att jag blev så full förra helgen på hytteturen så jag gick och la mig elva..och inte kommer ihåg ett skit.. kan inte släppa det.. fan hemskt att bara tappa händelser. men förståndet hade man kvar då man valde sängen istället för mera alkohol. duktig flicka!

är iaf himla skönt att inte behöva göra mig iordning, hets dricka, bestämma vart man ska gå. handla massa dyr öl och vara bakis imorgon. allt de slipper jag.. :)

men straffar mig själv med att pressa in godis så jag nästan spyr.. frågan är vad som är värst. bakis eller uppsvälld mage?

ska iaf vara duktig och träna halv elva imorgon. då blir de step pass.. kul kul kul. sen blir de stan, försöka hitta nåt till disney festen.. efter de blir de middag på Vann og Bröd (ett gammalt fängelse)  Förmodar att jag som sagt inte kommer kunna ta mig hem efter maten, så imorgon blir de väl utgång..:)

humöret är väl lite bättre, förmodligen en sockerchock.. så snart blir jag väl less igen..
konstigt att nåt så litet kan påverka så mycket.

fortfarande inga tips på vad jag ska klä ut mig till???

tappade johannas satinjacka förra helgen.
vart less.
jackan är återfunnen.
vart glad.

har suttit vid datorn sen jag kom hem, men inte gjort något vettig.. uppdaterad facebook sidan tusen ggr i hopp om att nåt kul hänt.. besatt eller vad. eller helt enkelt utrråkad.. vad kan man sysselsätta sig med på internet.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela