Emelie

letar nya äventyr

ny färg..

Publicerad 2008-11-09 23:52:11 i Allmänt,

mår rätt bra ändå med tanke på gårdagens händelse.. men vad ska jag göra?
kan inte få tillbaka grejjerna, det är ju nån som har stulit det. skicklig jävla ficktjuv..
men jag kan inte vara bitter.. bitter eller ångest kunde jag ha varit om jag hade deckat ute på gatan och blivit anfallen.

nu handlar de om två prylar, som går att ersätta.

bilderna var ju som sagt sparad och min svenska nya telefon har jag ju kvar..

imorgon ny vecka med nya möjligheter. ska föröska att inte tänka så mycket på de som hänt, men de kommer som en våg över mig när jag kände på min tomma väska...

har försökt börjat med nåt nytt.. ny frisyr och ny färg har de fixats med ikväll.. målat naglar och färgat ögonbryn..har försökt hållit mig sysselsatt. 

kollat på 3 filmer. har slutet på titanic kvar att kolla på.. så de blir sent ikväll..

jaja.. tänkte ni kunde få se en bild på nya frisyren.. men nähä, hade jag ingen kamera kvar...

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-11-10 19:34:19

uscha vad trist att höra. du kanske kan önska dej en ny i julklapp iaf? :) GRATTIS i förskott förresten! stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela