Emelie

letar nya äventyr

box.

Publicerad 2008-10-14 21:06:16 i Allmänt,

yes, nästan nyss hemkommen från ett boxpass. kul. tyvärr var jag inte så motiverad till träning, så de blev ett relativt lungt pass. men svettig blev jag iaf.

imorgon blir de Elixia power... se om man har några muskler..

i helgen började mitt knä spöka.. känns som att det går ur le ibland. och de är jätte ömt och stelt när jag har suttit ner. som om de vore ett stort blåmärke som ömmar..
hoppas på att de går över och att de inte är mors slitna knän som jag ärvt.. inte redan. har ju inte ens fyllt 21.. så kan väl inte ha problem med knäna redan?!

på fredag ska vi gå och kolla på Magnus Betnér och någon till som ska ha stand up på Latter. de ska bli riktigt kul. längtar som tusan och hoppas på att få skratta lite. på lördagen ska vi på inflyttningsfest med 80-tals tema.. spännande att se om vi hittar något att ha på oss. tur att de är i modet att bära body nu.  :D ett par tajts och benvärmare sen massa smink och våfflat hår.. klar. ska googla lite nu och få lite mer inspiration.. några tips kanske?
 
jag och maria gick upp lite tidigare imorse för att göra te och fixa kaka till födelsedagsbarnet, tände ljus och blåste upp ballonger.. mysigt. men johanna den jäveln var törstig och gick upp för att dricka vatten och förstörde våran lilla överaskning. men hon vart glad ändå fikade lite med oss, och gick sedan och sov:) hoppas på lite mer pascal bakelser när hon kommer tillbaka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela