Emelie

letar nya äventyr

fredag imorgon

Publicerad 2008-10-09 23:03:01 i Allmänt,

och sista arbetsdagen på veckan..
om man inte tar på sig extra jobb..
ska jobba frukost på ett hotell lördag och söndag..
typ bara 5 timmar per dag, men de blir ju lite extra, och en anledning till att inte gå ut och festa så hårt :)

om två veckor så är jag i sverige..hem på begravning, ska bli himla skönt faktikst.. inte begravningen men att få komma "hem" ..har en sån dag idag, då familjen känns alldeles för långt bort. och helst av allt vill jag bara springa ner till centralen och ta första bästa tåg hem. för att kramas med mamma och pappa.. men snart snart. 2 veckor går fort!  och sen åker jag vidare till älsklingarna i huvudstaden! fan vad jag saknar dom och det stället.....

nu ska jag lägga mig. i tid för en gång skull..

träningen går bra. och de är fortfarande hur roligt som helst!

imorgon blir de freaky friday efter jobbet, dans step :) olika varje vecka. förra veckan var de jazzdans. sjukt kul..så hoppas på de imorgon också..

nä som sagt lägga sig i tid..


godnatt!

Kommentarer

Postat av: Nilen

Publicerad 2008-10-10 16:55:32

Och vi saknar dej älskling!!! Tiden går aldeles för långsamt när man längtar efter något...

Pussa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela