Emelie

letar nya äventyr

ska bli spännande

Publicerad 2008-10-16 22:28:34 i Allmänt,

att se om jag kommer kunna gå imorgon.
va på ett sjukt jobbitgt pass ikväll, hade blodsmak i munnen... tillbaka till gamla skolgymnastik, i högt tempo. olika stationer ovh olika övningar. sjukt jobbigt.. jag är helt slut! men de är bra träning. får se om jag hänger med varje torsdag eller om jag gav upp efter denna gång.. har ju som en hel del andra pass att gå på  :P

imorgon, redan fredag.. jag har sagt de förut, men veckorna bara springer iväg, vart tar dom vägen, och vad gör jag om dagarna.. men de är skönt, ju snabbare de går desto bättre..ju snabbare kan jag åka hem, fira jul med familjen och va med på syrrans förlossning.. sen efter de får vi se vad som händer...

nu ska jag googla 80-tals kläder.. ska ju på fest, men har lite klädproblem!! jobbigt.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela