Emelie

letar nya äventyr

några bilder iaf

Publicerad 2008-10-22 18:22:24 i Allmänt,

    
   


ni får ett smakprov på några bilder.. internet vill inte med mig idag....

de är alltså från 80tals festen från helgen, om ni inte ser och förstår de :)
snart kommer min dator. kanske bättre tur med internet på den :)
desto mer bilder och snabbare :P
man kan ju hoppas..

jar har blviti sjuk!

har haft världens huvudvärk idag och varit yr.. näsan snorar och jag blir anfådd bara av att ställa mig upp... men gud så perfekt...jag som ska va ledig och allt...kanske är de jag behöver.. hoppas de försvinner snart..

nu ska jag och maria laga pannkakor. sen ska jag packa, dricka te, försöka läsa ut min bok och sova!

puss

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2008-10-22 19:58:19

Vad snygg du/ni är, ja, jag får höra att jag ser jätte stor ut men jag känner mig inte så stor=), ses snart. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela