Emelie

letar nya äventyr

varför

Publicerad 2008-10-05 03:14:09 i Allmänt,

varför, varför ska jag lyckas ha denna otur över mig och träffa alla dessa killar som är idioter, varför??

orkar fan inte längre...  varför.. just mig? jag har fan inte tagit sönder någon spegel och fått sju år olycka..

spelar ingen roll om de handlar om en flirt eller mer dejtande så slutar de alltid  att jag blir den som hamnar i skiten, varför? mer är jag väl värd. kan man tycka, men nej...


orkar inte må dåligt längre, så jag ingår i celibat nu.. sjukt less.


va fan mer kan man skriva kl 03.13 en lördag kväll.. haft en kul kväll? va tror ni?



Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-10-05 16:11:42

jag har ju upptäckt (för vadå, 1000:de gången?!) att vi klarar oss minst lika bra utan karlarna.

dom fuckar ändå upp ens huvud.

och du är värd nått så mkt bättre än ngn som inte kan se vilken tur han har som har dig. punkt. tänker på dig och saknar dig. p&k

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-05 19:01:58

emelie, du är inte ensam. finns inte många bra killar som man lyckas träffa, men du vet själv att du bara förtjänar det bästa! så skitstövlar är inte värda att gå och vara arg och ledsen över! hoppas vi ses snart! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela