Emelie

letar nya äventyr

köpt lasange med vitlöksbröd.

Publicerad 2008-09-16 19:24:56 i Allmänt,

till nästa gång blir de till att göra lasange själv..det är så himla mycket godare, för den frysta som jag alldeles nyss tryckte i mig va som att äta gröt... inte speciellt gott. men slängde in ett vitlöksbröd i ugnen också och de va helt undebart gott...

dagarna går sjukt fort. och de är ju bara mer än positivt !
¨
så var de ju bara en dag kvar på jobbet för denna vecka. skönt..
 nu ska jag pissa för att sen dammsuga hela lägenheten, efter helgens bravader...kul? n j a.

ser fram emot nästa vecka då jag får två månadslöner.. typ ...

nä, städning var de. försöker göra allt för att slippa undan..men de går inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela