Emelie

letar nya äventyr

på tv nu:sexandthecity

Publicerad 2008-09-22 22:34:39 i Allmänt,

just nu håller jag på att dö av värmeslag. hela jag är som en trasa som man bara kan peta på så doppar det.. fin beskrivning va.. mer svettig nu är när jag tog min powerwalk idag.. nästan.. de är mysigt med ljus med ibland bli de lite för varmt !!!

har ju fått mina gympaskor nu så nu är de bara till att ta tag i dom där dagliga härliga powerwalken nu :)

Åre  i helgen var kul, men är dock mer förvirrad än någonsin.. inom 2 veckor får jag svar, är svaret positivt, kommer jag till att ställas inför ett svårt val ! hur ska jag kunna välja, för-nackdels lista ska jag prova, tror dock inte att den kommer hjälpa....

men de va kul och träffa alla brudar där uppe :)

nu tillbaka till arbete, som känns sådär.. visst dagara går fort, men de är fan i mig ine kul...frågan är om jag blir kvar så länge. ska försöka hitta ett kul jobb :)

vi har börjat med middagstraditoner på lördagar, så till helgen blir de hemma hos oss !

4 dagar kvar av den här veckan.. behöver jag säga att de känns skönt....

haha, redan less. inte på livet här, men på jobbet....

älskar lägenheten, älskar oslo när solen lyser, trivs med tjejerna som tusan.
och snart blir en dator min :)

Kommentarer

Postat av: cickis

Publicerad 2008-09-26 01:03:48

förvirrad? are u not suppose to be in norway?;) haha..va kul me åre! Vadå för beslut? tell tell tell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela