Emelie

letar nya äventyr

sälja bilen!

Publicerad 2008-09-15 21:14:47 i Allmänt,

dagarna går fort på jobbet. så själva jobbet är ju rätt lättsamt. trots att man ett fåtal ggr blir irriterad på alla tunga kartonger och sår man får på händer och armar... men de är sjukt tråkigt när vi är typ 15 personer som jobbar där. och alla tycks tycka att de är förbjudet att prata med dom två nykomlingarna.. de är ju som svårt för oss att ta oss in i deras heta disskutioner. så vi anstränger oss i ochför sig inte så mycket heller..
men men.. de kanske de blir ändring på...

har ett stort leende över helgen iaf. hade en riktigt trevlig helg.. de kan man ju lungt säga :)
och nu återstår som sagt bara 2 arbetsdagar, sen bär de av mot åre.

de är skönt när jullan kommer upp med datorn.. men fan. måste skaffa mig en egen ;)

pappa: tvätta min bil, be fredrik knäppa sjukt snygga kort och lägg ut den på blocket.. jag har bestämt mig, den ska bort!! :D har du lust med de?

nu ska jag kanske slänga  nåt i magen.. har ätit konstant sen jag kom hem från jobbet idag...konstigt. och jobbigt.. men nästa vecka så kan jag börja använda springskorna som jag ska hämta i Åre. äntligen  promenader :)

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela