Emelie

letar nya äventyr

Årsta

Publicerad 2009-04-26 16:27:43 i Allmänt,

man uppskattar söndagar sjukt mkt då man inte är bakis..
jag och Julia har roat oss med att hjälpa Johan att tvätta bilen, eller ja dom tvätta bilen och jag satt i solen och prata i telefon.. hjälpsam, javisst :D

sen vart de coop och inhandling till söndagsmiddagen som  Julia lagar, hjälpsam, javisst..

satt hemma igår, hade sjukt tråkigt i min ensamhet, åkte till slut till Julias jobb, hängde i köket medans dom jobbade klart. jag kom halv ett, dom slutade halv 3.. kul :P
åkte in mot stan och letade ett 5 ställe, helt nyktra.. gav upp och åkte hem. lika bra.

efter middagen väntar en promenad runt Årsta. härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela