Emelie

letar nya äventyr

bitter tjej

Publicerad 2009-04-08 22:18:28 i Allmänt,

imorgon är det torsdag, en dag närmare lördag och ännu närmare fredag..
behöver jag säga att jag längtar härifrån.
konstigt att jag är less efter ett dygn, jag brukar iaf klara 2-3 dagar i Ramsele.
men jag får panik.. trodde jag skulle kunna ladda lite batterier, få lite energi, lite motivation till jobbsökandet.
Här om nåt blir jag ju påmind om hur bra jag trivs i Stockholm, och hur mycket jag vill vara där nere.
och absolut inte hamna här.. men allt bara försvann.. tomhet !

jag vill inte vara en arbetslös bitter brud i Stockholm.(vilket jag kommer bli om detta fortsätter)
Jag vill ha mitt liv där, ett jobb, en fritid, tid med vännerna, för träningen..
inte gå runt och må dåligt...
Nu mår jag i och för sig bättre än någonsin där nere, och har sjukt jävla roligt..
men de börjar bli rätt tråkigt utan jobb..

ska det vara så svårt?!
jag har alltid kunnat vara flexibel, flytta runt till dom olika jobben..
men nu när jag har bestämt mig för Stockholm, ska de då vara så jävla SVÅRT ?!??!!


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela