Emelie

letar nya äventyr

fina små pärlor.

Publicerad 2009-04-17 02:40:23 i Allmänt,

sådär lagomt trött och less.
kan bero på att kl är tjugo i tre..
kan också bero på massa andra ting.
på måndag måste jag redovis för arbetsförmedlingen vilka jobb jag har sökt..
vilket betyder att jag måste ljuga då antalet sökta jobb inte är så många...

på onsdag åker jag till Oslo, på torsdag åker jag tillbaka.. drygt !
imorgon ska jag tvätta klart, möta/fika med Elin, fixa deklarationerna med Julia.
Kvällen är oviss, kanske dränka mina problem i sprit...
de enda rätta!

jag har blivit kär i ett armband, ring och halsband som skulle passa  perfekt till bröllopet i sommar. helt underbart fint.. i vita små pärlor.. nån som vill skänka mig 770:- så jag kan inhandla detta? jag kan jobba för det :)

annars är sängen nybädad och det ska bli underbart med lite sömn.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela