Emelie

letar nya äventyr

heldag.

Publicerad 2009-04-02 18:59:20 i Allmänt,

vi har verkligen haft en hel dag på stan. .
kl 10 åkte jag och Petra.
vi hade alla tre vårat lilla handikapp.
Elin på kryckor.
Petra med ryggsmärtor.
Emelie med sönder bränd kropp.
För min del vart de bara en blå skjorta.
men tjejerna shoppade på..
Elin köpte lite bas bebis kläder.. och dom har ju så oerhört söta små saker..
Vi dumpade av Elin hos Natalia (för att fixa naglarna) och gick vidareför att luncha.
Jag och Petra satt över en och en halv timme och åt, eller nä vi pratade mest.. ;)

det var molningt när vi klev upp imorse, men de har faktiskt varit kanon väder hela dagen..
synd bara att jag inte hittade något för imorgon.. hade verkligen velat hitta en kavaj till imorgon..
får tänka om helt enkelt..

nu blir dee my kväll med Petra.. meningen att jag skull träna.. men är helt slut i kroppen efter en hel dag..
har ju trots allt tränat 3 dagar denna vecka. blir nog en sväng på gymmer imorgon..
om min sönder brända kropp klarar av det..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela