Emelie

letar nya äventyr

Ikea

Publicerad 2009-04-19 00:34:54 i Allmänt,

jag och Elin har spenderat några timmar på Ikea, och det är faktiskt oerhört tråkigt att gå där...
med tanke på att man inte kan köpa nåt själv..

visst drömmer man, funderar på den framtida hallen, sovrummet, badrummet, altanen, osv.
den dagen då jag flyttar in i mitt egna hem, med mina möbler och min stil, då kommer jag åka till Ikea med ett stort leende. dessutom med lika stort leende när jag åker därifrån..tyger, färger, träslag, belysning..
åh, jag vill nu !

blev en väldigt lung lördag, kom hem rätt sent från Ikea, mötte upp Julia, och jäst i soffan..
imorgon blir de lite städning i lägenheten, så man inte får klagomål av föräldrarna. ;)
sen hoppas man väl på fint väder så vi kan hitta på nåt skoj..
förslag på aktiviteter på en söndag med sina päron??

Julia har somnat i soffan, undra om hon föredrar att ligga där med världens minsta filt eller hoppa ner i min enorma säng..frågan är om jag får liv i henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela