Emelie

letar nya äventyr

jag tycker om barn...

Publicerad 2009-04-07 15:33:04 i Allmänt,

....men, dom borde förbjudas på tåg. eller nä så hård behöver jag inte vara.. men åtminstonde bli hänvisad till speciella vagnar. där alla mammor och deras skrikande barn kan sitta... det är det mest enerverande ljudet, speciellt då föräldrarna inte gör någonting åt saken.. eller när barn leker högt, skriker och skjuter med sina gubbar... gör konstiga ljud för att härma, ja gud vet vad...

jag tycker om barn, men !

på tal om barn kommer ja ha två stycken underbara varelser runt om kring mig några dagar.. det är dock lite lättare att umgås med ett skrikande barn om det är släkt eller vän-relaterat. då är det själv valt, och oftast mysigt!!!!!
men att kliva på ett tåg på morgonen i hopp om att kunna sova (då sömnen uteblev under natten.) men störs under hela resan av ett (i detta fall) lekande barn då blir man en aning less...



är föresten hemma i Ramsele nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela