Emelie

letar nya äventyr

mardrömmar

Publicerad 2009-04-01 11:59:38 i Allmänt,

jag kan verkligen inte sova på nätterna och när jag väl somnar så drömmer jag bara mardrömmar..


inatt drömde jag en hemsk dröm, som var som en film, utspelade sig på sveavägen och på restauranger  här i Stockholm.
svårt att återberätta, men de sprang runt massa killar med gevär,, dom hade något slags motiv. jag hade ju såklart råkat veta/sett nåt som gjorde att dom hade anledning att döda!! dom sköt på mig massa ggr, men av någon konstig anledning så ville jag inte dö. jag kämpade och kämpade för att försöka hitta hjälp, killen kom tillbaka och såg att jag fortfarande levde..
Hans tanke: skjut ett skott i huvudet så dör hon på en gång..
han missade.
min tanke var: kämpa och överlev!

han tog till slut fram kniven för att skära halsen av mig.
han lyckades inte, då jag hade krafter kvar och sparkade allt jag hade..
sen vaknade jag..

när jag sedan somnar igen, så börjar drömmen om!!! fast från början..
som på film..man har ïbland sett filmer som börjar med själva händelsen.
Sen får man se början och hur det hela startade.!

det enda jag har att säga är..
ge mig min sömn tillbaka och mina härliga drömmar!
som sagt är de väldigt svårt att återberätta drömmar.. men de har inte varit en rolig natt kan jag tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela