Emelie

letar nya äventyr

provjobb

Publicerad 2009-04-20 17:15:39 i Allmänt,

då blir de provjobb i helgen.
skönt att få börja göra något..
får se om jag kanske har annat jobb på g också..
vill jobba ihop lite slantar :)

men ändå hinna ha lite sommar !
hoppas jag kan passa på att åka till Halmstad en sväng om ca en månad.
vore helt underbart att träffa Linnea.. lite ett måste också :)
Sen kan jag komma tillbaka och tok jobba, med massa ny energi..

jag har huvudvärk...som stoppar min planerade träning ikväll..
varför har jag så ofta huvudvärk ???
blir nog en riktigt ensam hemma kväll istället.
mami och papi ska på Tina Turner, Linda jobbar och Frida flyttade idag..

vet inte om jag vågar vara själv med tanke på berättelsen mamma berättade igår..
mannen i fönstret, ucsh va hemskt det var..
ska försöka lura hit Julia, annars låser jag in mig på rummet och drar ner rullgardinen..
sen när blev jag så nojjig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela