Emelie

letar nya äventyr

skön träning!

Publicerad 2009-04-01 22:29:57 i Allmänt,

vart helt slutkörd på passet. typ redan från början..
kanske inte så smart att köra två styrke pass två dagar i rad.
då är man rätt slö i musklerna.
jag tycker de är så himla skönt och kul att träna.. :)
och tur är väl det.
efter passet gick jag och solade.
tänkte dock inte på att jag inte solat på ett tag,
så blev en aning röd..
men de restulterar ju sen i fin färg.

jag har tänkt på mardrömmen hela dagen. och jag vågar knappt gå och lägga mig.
vill inte bli jagad och skjuten igen, för att jag har råkat sett nåt..
Jag vill drömma söta romantiska drömmar om någon underbar..

imorgon ska jag upp lite tidigare än vanligt, så jag hoppas jag kan somna ikväll.
blir söder med Elin, lite fönstershopping, lunch och söka jobb!.

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela