Emelie

letar nya äventyr

solfrossa

Publicerad 2009-04-02 09:55:23 i Allmänt,

jag fryser men är stekhet.
solfrossa !
inte fan kunde jag tro att de skulle va så bra rör där!
men men, ändå skönt att ha lite "färg" på sig..
hade glömt bort hur det var..
just nu gör de mest ont där min bh sitter. den liksom skaver åt mot min brända hud..
ajjjajjj.

nu åker jag och Petra till stan, möter upp Elin för att gå runt och mysa på söder..

imorgon är det dagen D, spelning på Anchor.. kvällen kommer bli grym.
och Johanna O, du har all rätt till att vara avundsjuk.
du kommer missa en hel galen kväll..
har jag för höga förväntningar nu??!
kanske borde sänka nivån lite ;)


hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela