Emelie

letar nya äventyr

blocket.se nya match.com

Publicerad 2009-08-08 13:58:50 i Allmänt,

Hej hoppas allt är bra med dig? Ja heter mårten 22år undrar om du till bo med mig ja bör ensam i en etta på kungsholmen 40kvm som person är ja trevlig social ärlig och pålitlig och en bra kock :)  och på fritiden seplar ja innebandy i div 2 och tränar är med familjen. Ja kommer få betald hyra till juni 2010 du betalar endast 900 plus maten hoppas du är intresserad. Du där stanna hur länge du vill. Skicka sms om du är intresserad eller inte så ja vet mvh mårten har du msn så kan jag skicka bilder på lägenheten och på mig hoppas höra från dig.

men mårten 22år, du är bra rolig du !

till och med mamma är flitigare med att använda punkt och kommatecken. och ja som Linda säger, när blev blocket.se en dejtingsida?!?!  många konstiga svar har hon fått.. vet inte om jag vågar lägga upp en annons. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela