Emelie

letar nya äventyr

bo med mig??

Publicerad 2009-08-18 17:36:47 i Allmänt,

precis som jag visste.
har inte känt av så mkt på jobbet, förutom hostan och oändligt massa nysningar.
men nu är jag helt död igen..
känns dock som att jag inte gjort så mycket på jobbet, mest sprungit på toa efter alla koppar med te..

man blir inte gladare av att se Ikea katalogen de första man gör när man kommer hem.
vill ha en lägenhet nu, där jag får göra precis som jag vill. möblera och inreda i min stil :)
det vore helt underbart, hur glad skulle inte jag va då !
går inge vidare med mitt letande heller.
ska kolla på en lägenhet på Briger Jarls gatan i morgon, jag har första tjing på den.
men kan dock inte bo där själv.
någon som är sugen att dela en mysig liten ett på 36kvm med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela