Emelie

letar nya äventyr

födelsedagspresent !!

Publicerad 2009-08-26 21:36:30 i Allmänt,

yes nu är de ordnat ! nu känns livet lite lättare igen..
att man ska stressa upp sig för småsaker..

boxpasset var as gött. (som vanligt)
Fick en mycket för tidigt  (men oerhört välkommnande) födelsedagspresent.
ett par boxningshandskar av moster Maria, hur bra är inte hon! bäst och underbarast på alla sätt och vis.!
så nu kan vi inte skylla på några andra när och om dom börjar lukta illa :P haha
Det var dagens bästa :)

haha, kom ihåg nu att jag hade dagens bästa och dagens sämsta i min blogg förut..
känns som evigheter sen, men de kanske bara va ett tag sen?! jag vet inte, nån som har koll? :)

imorgon skulle jag behöva en snäll själ med bil, som kan hjälpa mig skjutsa mina saker till min nya fina lya på birger jarlsgatan (fortfarande jätte mallig för att få flytta in till stan) :D

nu blir de dusch och sen fixa naglarna.
för att sedan få krypa ner och läsa min super spännande bok :P

Skulle vi ha passat bra ihop, jag och james?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela