Emelie

letar nya äventyr

har ni en pakt ?!

Publicerad 2009-08-28 14:23:52 i Allmänt,

jag tror att alfakassan har gjort en pakt mot mig..
jag bifogade gårdagens (arga) mail till 3 stycken. har ingen av dom tid att svara på mitt mail??

shit, dagen är snart slut och jag får ångest då jag tänker på all packning som jag släppade med mig imorse, för nu ska de in till stan igen.. men jag blir glad då jag tänker på vart de ska :)
ikväll ska vi mysa till det med goda ostar, gott vin och lite annat smarrigt !
och kanske utgång på det. jag lyckas alltid locka med Frida.
imorgon står Ikea på schemat + lite städning och mera flytt från lägenheten.

nu är de så gott som klart med mitt extra jobb som jag ska ha i (förhoppningsvis) 9 lördagar i rad från okt till dec..
spännande och roligt :) det blir väl jag och pensionärerna. haha.

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2009-08-28 18:13:10

vad bra, hoppas det blir kul.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela