Emelie

letar nya äventyr

jag har blivit med lägenhet.

Publicerad 2009-08-19 19:24:42 i Allmänt,

Blev så att jag tackade ja till lägenheten.
lite för mycket i hyra, men de löser sig. man lever bara en gång.
+ att mamma och pappa är underbara och ställer upp om det skulle krisa sig nån månad.
och de skulle verkligen ta emot att tacka nej till den lilla söta fina ettan :)
så nu är jag med lägenhet, på birger jarlsgatan. :) dock högst upp så de är inte så centralt som ni kanske tror.
men va fan, jag är inne i stan iaf :)
hoppas klumpen släpper, huvudvärken och svimmattacker avtar nu..
nu kan jag väl känna ett lugn?!

nu behöver jag dock fixa nån sorts tvbänk, byrå (till kläderna) och en tv.
nån som kan bidra till något vackert. men bara på lån ?!?!

det enda som känns svårt/jobbigt (kanske) förutom hyran.
det är en gas spis.. hur ska jag våga laga mat???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela