Emelie

letar nya äventyr

kan ni bestämma?

Publicerad 2009-08-29 17:49:48 i Allmänt,

då var man hemma igen.
fick med mig lite grejjer hem. några hundralappar fattigare.
men de va de värt..
skulle dock behöva göra en vända till..

nu är mitt största problem om jag ska på kräftskiva ikväll. dricka rödvin blir full, kanske ha skit kul.
eller vara hemma, gå och köpa lite gott och mysa ner mig framför tv, med massa tända ljus.
vakna bakis imorgon eller pigg och fräsch?

morgondagen består i att försöka hinna ner och kolla när Ida springer i mål. Sen kommer bror med familj hit med grejjer, i och med det, så har jag massa pyssel för mig här sedan :)

så, vad säger ni, fest eller inte? orkar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela