Emelie

letar nya äventyr

ökat i vikt..

Publicerad 2009-08-07 22:01:06 i Allmänt,

ussh, jag får sån ångest..
innan jag åkte upp till Östersund insåg jag att jag verkligen hade gått ner i vikt (inte mkt, men så de glädje mig)
det konstiga är att jag vägde mig idag och exakt samma vikt visade det som innan jag åkte..
musklerna har väl förvandlas till fett som bara fläskar...
konstigt ändå att det är samma, jag vet inte hur de fungerar!?
det är heller inget jag bara inbillar mig, för jag känner de verkligen på kläderna..
att en veckas festande och dålig kost kan göra så mkt på så kort tid..

nu ska de bli ändring på de här igen.  :)
ska unna mig en rolig helg nu med kanske lite för mycket alkohol, men sen kör jag igång med hårdträning igen..
och diet ! där med basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela