Emelie

letar nya äventyr

pengar.

Publicerad 2009-08-04 14:17:35 i Allmänt,

ja då kastades man rakt in i jobbvardagen igen.
men de är rätt skönt att få in lite rutiner igen..
jag tycker om rutiner :)
dock har jag kaos hemma, massa tvätt och massa saker att ta rätt på..
vilket känns sjukt drygt..
men de är väl lika bra att försöka hålla sig sysselsatt hemma då pengarna sinade iväg under "semestern"..
vad kan man göra gratis??
men jag får väl se de som att jag haft mitt roliga och får straffas med de på hemmaplan igen..
dock skulle de va kul att hinna partaja lite med Åregrabbarna som samlas här i helgen..
får se vad kassan tillåter..


när kommer skattepengarna?
när kommer alfakassapengarna?
när vill nån köpa min bil?

ni kan inte förstå hur mycket jag längtar tills dessa tre saker sker..
då kan jag försöka börja leva ett normalt liv.
typ kunna ta en fika när som..
kanske köpa ett par byxor, bara sådär.
kanske ta en afterworköl, bara så där..
kanske åka på kryssning, bara så där..
hatar att lägga budget för varje vecka.
va länge sen jag behöve det..
men de kanske är bra med en sån fas i livet också..
har jag hört !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela