Emelie

letar nya äventyr

snart helg igen...

Publicerad 2009-08-18 19:57:26 i Allmänt,

nyduschad. men inte känner jag mig piggare för det.
dricker mängder av te varje dag.. kan väl inte va bra att dricka för mycket?

vill så gärna piggna till innan fredag, då Eric åter har boxpasset. vill vill vill !!!
känns inte som nån ide att träna då jag inte är pigg, kommer bara sluta med att jag är halvsjuk i flera veckor om jag ska träna samtidigt.. hellre köra på gärnet när jag piggnat till.. vilket jag hoppas är snart, för de är så sjukt roligt att träna.


vill att det ska bli helg så jag kan använda min ursnygga klänning.. igen :)
ni vet den där riktigt  urringade.
äh, jag bjuder på en sån där förförisk bild.
som visar mer mig än klänning, men va fan gör det?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela