Emelie

letar nya äventyr

snart snart.

Publicerad 2009-08-24 22:19:24 i Allmänt,

jag vet att ni flertal ggr under dagen har kollat om jag skrivit nåt :)
nu kommer det.
jag har haft fullt upp kan man säga
efter en hel dag på jobbet (som för övrigt gick sjukt fort)
så hämtade jag upp mina nycklar till den underbara lägenheten. (den kommer bli underbar i höst)
därefter hann jag med ett träningspass i Hornstull, duscha och fixa sig lite för att sedan möta upp Elin på Kungsholmen för en middag, bara hon och jag och en trött Amanda förståss :P

älskar sånna dagar, då allt bara klaffar. och man hinner med så mycket..
morgondagen är också rätt planerad.
dagen efter det med. och ja, hela veckan kommer jag ha fullt upp med diverse spännande grejjer.
så har inte tid med bloggandet.  har mysigare saker för mig.

hur många dagar tror ni det tar innan dom svarar på mitt mail?!
alfakassan menar jag ju såklart....

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela