Emelie

letar nya äventyr

spotify

Publicerad 2009-08-14 20:54:05 i Allmänt,

det var nog ingen super ide att köra ett 90 minuters box pass då jag känner mig lite krasslig.
är lite rosslig i halsen och lite snorig.. men jäklar vad skönt det är med box :)
kanske lika bra att jag tjurar på hemma ikväll, kanske ingen ide att hitta på bus om jag inte mår hundra.
lika bra att vila kanske..

vi ska ju ha kräftskiva imorgon, och jag har glömt köpa kräftor. kanske var de ett undermedvetet beslut för att jag är lite opepp, eller så hade jag annat på tankarna efter träningen.. äh, får fixa det imorgon bitti, typ !
jag har en massa öl iaf, så jag kan väl bli supa mig full, får jag det?!

trots att mitt liv blev sådär tråkigt igen, då jag än en gång blev lämnad ensam, så har jag inget vettigt att skriva om..
tyvärr. kanske får jag en snilleblixt snart, men bara kanske..

jag måste ha hjälp med spotify. !!!! hjälp mig fixa grymmaste spellistan !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela