Emelie

letar nya äventyr

stäng ner arbetsförmedlingarna!!!

Publicerad 2009-08-06 14:16:07 i Allmänt,

jag kan tala för mig, kan va stark, stå upp för mina åsikter, visa mig hård!
men så fort man går in genom dörrarna hos arbetsförmedligen, så blir man sårbar.
blir så oerhört less på hur dom behandlar folk.
och: vad gör dom egentligen på deras jobb?
dom är inte behjälpliga för fem öre.
förstör bara för andra.
är de meningen?
stäng ner alla förmedlingar och låt oss klara oss själva.
för vi får ju ändå ingen hjälp av er..
så kan ni känna på hur de är att vara arbetslös utan pengar i 16 veckor..
ni kan ju testa och se hur jävla kul det är!

och alfakassan, ja de enda dom har att säga är: vi ber så hemsk mycket om ursäkt för att de tar sån tid, kan fortfarande inte ge information om hur lång tid det tar för ditt ärende. 16 veckor. vad är grejjen?!

glädjen som fanns igår (pga skattepengarna) försvann snabbt som blixten idag..
jag blir så less. ge mig svar !!!!

försöker dock se det från den ljusa sidan, imorgon är de helg.
det betyder sol, träning och rosé, bra kombo va? :D

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-06 15:35:00

skönt att någon mer känner som jag! Dom är totalt onödiga dom där förmedlingarna.. Det finns ju ändå inga jobb, ingen hjälp att få och dessutom är dom alltid oförskämda mot en!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela