Emelie

letar nya äventyr

tråkig blogg..?!

Publicerad 2009-08-06 22:18:07 i Allmänt,

jag som var så trött tidigare..
men nä, nu efter en dusch och snackis med Linda, känner jag mig så pigg.

kommer ju sluta med att jag sitter här till framåt tolv, sen kommer jag på att jag måste packa träningsväska, och fixa med annat, så jag slipper fixa det imorgon bitti.. trots denna planering kommer de sluta med att jag går upp alldeles för tidigt imorgon, och hamnar här i ett försök att vara morgon kreativ i bloggen.. jag känner mig själv kan man säga. :)

jag önskar jag hade ett intresse, nåt jag brinner för, nåt jag kan börja sysselsätta mig med.
och berätta om.
istället för att typ i detalj berätta vad jag gör av mina dagar. (se ex nedan)

ex 1.idag har jag tränat de va skönt.
ex 2.idag har jag jobbat, de va drygt.
ex 3.idag är jag trött, jobbigt

behöver jag förklara mer att jag tycker att min blogg är oerhört tråkig?
men jag kan inte slita mig.

kan heller inte slita mig från champange, (den drycken borde va förbjuden.) :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela