Emelie

letar nya äventyr

underskrift

Publicerad 2009-08-20 21:35:04 i Allmänt,

kom hem för ett litet tag sedan..
skulle in och säga hej hos Elin och Stefan efter jobbet.. (skulle ju faktiskt hem och äta)
blev kvar och de bjöds på kladdkaka, bra middag va ?! :)
nu har jag skrivit på papper på lägenheten, nu ska jag väl bara godkännas av föreningen, eller nåt sånt.
ska hämta nycklar på måndag.
nycklar till kanske höstens mysigaste lägenhet.
hur bra höst kommer jag inte att få där!?
dricka te i mitt stora fönster (om jag minns rätt) haha..
är de sånt man bara säger, eller gör man det om man har möjlighet?!

nu blir de duschen, sen sova.. de behövs.
för övrig känner jag mig mycket piggare, hostan som är kvar.. frågan är om man ska våga sig på träning imorgon eller inte?! ett 90 min boxpass kanske inte är att rekomendera om man inte är helt hundra, eller vad tror ni?
ska jag gå på alkoholen istället? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela