Emelie

letar nya äventyr

snygga vänner

Publicerad 2009-08-05 23:38:21 i Allmänt,

glöm vad jag skrev i de förra inlägget, måste ha missförstått annonsen..

jag har en glad känsla i kroppen..
måste ha med pengarna att göra va?
att man kan bli så glad över pengar..

en gång klagade jag på mitt olyckliga liv.
fick då en slant översatt på mitt konto från mams o paps
dom menade att de skulle gör mig lite gladare.
jag försökte förklara att pengar inte gör mig lyckligare..
kanske jag borde lära mig att föräldrar alltid har rätt (nästan)


Godnatt!



vad tycker ni om mitt en-bilds-dag-kollage??
självklart är jag ego och använder alltid ett kort på mig + en annan snygg brud vid min sida..
Jag har bara snygga kompisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela