Emelie

letar nya äventyr

Åre

Publicerad 2009-12-28 14:53:03 i Allmänt,

då har man landat i Åreland. använde mina hundögon igår, vilket resulterade i att jag fick åka bil från östersund upp till fjället :) vilket var sååå skönt kan jag lova.
sitter som gjuten i en av fåtöljerna i sällskapsrummet på mitt kära ex jobb Åregården. lugnt och skönt bortsett från något bebis skrik och lite glas som skålas (bra kombo?)

väntar på att Emmisen ska sluta jobba, men jag klagar inte. så skönt att sitta här och njuta av hur fint det är här uppe, helt otroligt vackert !

ryggen är inlindad, vart ett oerhört kort besök hos moa idag, vilket passade mig riktigt bra, va inte riktigt sugen på att pinas i timmar, så ett 20 minuters besök va perfekt. lite ifyllnad av färg, så nu ska den nog va klar.

konstigt att dagarna går så myckte fortare när man är sysselsatt!?  ironin flödar. . . .

ska njuta gärnet här uppe med fina vänner, men gud vad jag ser fram emot att sätta mig på tåget neröver, tillbaka, hem till Stockholm.


Vem tackar nej till fest med dessa?



Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-12-28 17:20:43

jag gör de :(

jag vill också va meee ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela