Emelie

letar nya äventyr

bestämt mig?! nä.

Publicerad 2009-12-01 14:56:44 i Allmänt,

ska jag vaccinera eller inte?
jag har en halvtimme på mig att bestämma mig.
eller nja, dom sitter väl imorgon med.
alla säger att jag borde pga resan.
men viljan säger något annat.
försöker hela tiden tänka.:
dom skulle ju aldrig vaccinera hela sveriges befolkning om dom inte vore säker på vaccinet !!!

så, varför är jag så förvirrad?

fullspäckat schema även denna vecka.
ikväll inspelning med suss,  spännande
imorgon ska de ätas middag med mysigt sällskap. ;)
på torsdag blir de fika med Ylva !
sen rullar de på!

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-12-01 16:22:45

äh skit i de. du e ju frisk annars, så det är lugnt för dig ju :)

strunta i vaccinet!

PUSS.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela