Emelie

letar nya äventyr

hur ser du ut när du sover?

Publicerad 2009-12-20 15:39:49 i Allmänt,

hur tråkigt är de inte att flyttstäda?!
finns ju så mycket annat kul man kan göra.
den enda som finns kvar att göra är att dricka upp den sista ölen som så fint ligger i kylskåpet, den kan ju inte gå till spillo :)

imorgon kl 8 tar jag tåget upp till norr. ska bli väldigt spännande att se om jag ens får med mig all packning.
de måste helt enkelt gå.. Tur att jag och Cicki insåg att vi tar samma tåg, sällis på tåget kanske är de bästa.

jag har blivit bortskämd med goda middagar, trevligt sällskap och god dryck hela helgen.. och insett att jag ser oerhört ocharmig ut när jag sover. hahaha.

det här blir jobbigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela