Emelie

letar nya äventyr

i norr.

Publicerad 2009-12-21 20:49:52 i Allmänt,

tur att jag har rätt mycket saker att stå i medans jag är här uppe i Ramsele.
får ju lätt lappsjuka.. så håller jag mig sysselsatt så går väl tiden fort?!
det hoppas jag.
för de är nästan så att jag så här efter 7 timmar redan längtar tillbaka. men det är väl inte så konsigt, då man har någon speciell att längta efter !

tåget gick från sthlm vid 8 imorse. tio över 7 ringer jag Cicki, som jag vet ska med samma tåg.
Hon har förstås försovit sig, hon var rätt tacksam för att jag ringde henne så hon hann med.  Undra om jag hade uppskattat det lika mkt, de tror jag inte. :P hade gärna varit kvar iaf ett dygn till hos min fina !

Kommentarer

Postat av: cickis

Publicerad 2009-12-21 23:18:06

ja va underbart att du ringde!räddaren i nöden;) pussssss

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-22 10:59:59

Ha lapp sjukan slagit till? :) Tänk att det är den enda sjukdom jag skulle kunna tänka mig att leva med resten av livet ;)

Postat av: Fripps

Publicerad 2009-12-22 13:52:11

Det kommer bra ska du se toka! (Även om jag också halvt drabbats av det redan..) Det gäller att hålla sig sysselsatt helt enkelt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela