Emelie

letar nya äventyr

aldrig går de bra

Publicerad 2009-02-26 22:24:13 i Allmänt,

vilken dag jag har haft, började med att jag försov mig lite (gjorde i och för sig inget) men de orsakade att jag vaknade på fel sida och var oerhört irriterad.. jag får springa till bussen för att jag väljer att skriva ett blogg inlägg innan jag ska gå, varpå jag glömmer matlådan.. satan! jag som gjort så god mat!!!!

behöver nog inte nämna nåt om jobbet...
läser min mail och får bara en jävla massa saker att ordna upp och fixa.

jag hatar en viss person, denna person heter Henrik och är/var vår mäklare i Oslo.. han vill verkligen göra livet surt för mig och Maria (johanna också inofficiellt) skulle jag skriva allt som hänt och allt han gjort skulle jag behöva vara uppe hela natten. (typ)

när man tycker att man har nog att tänka på med sitt "nuvarande" liv, så ska han komma och förstöra..
men de är väl bäst att se de positivt och försöka göra någonting åt saken.. men att han försöker lura oss, gör mig jävligt förbannad.. och han kommer inte lyckas! han har redan försökt en gång och göra livet surt. den hr gången ska jag göra allt i min makt för att göra livet surt för honom. han är inte värd mer..

ja, visst ni tycker säkert att jag överdriver..
men jag avskyr denna människa mer än allt annat på jorden..
och vill honom inget väl!
han kan inte tro att han kan göra vad fan som helst med oss bara för att vi är "unga svenska tjejer".. mig finns de krut i och jag ger inte upp denna kamp! aldrig !

fredag imorgon, och de finns chans till att vinna en vinflaska på jobbet..kanske man  ska ta och försöka boka på lite, så man får pimlpa lite vin på kvällen.. (annars har man ju vuxen som jag blivit, redan förberett med en box i kylen) så de löser sig nog ändå :) har för övrigt kommit på att jag är en jävla svamp när de gäller vittvin... mumma !slinker ner som vatten (inte konstigt att jag glömmer saker) haha

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela