Emelie

letar nya äventyr

Dans Aerobic på schemat imorgon

Publicerad 2009-02-22 22:11:14 i Allmänt,

träningen var skön och den hemmagjorda räksalladen mycket god efteråt !
väldigt passande så blev det en matlåda tills morgondagens arbetsdag.
kan ju inte köpa ute varje dag.. de skulle bli dyrt !

samtidigt som jag tittar på Beck så kollar jag upp lite alternativa skolor.. hittar dock inget intressant här i Stockholm. dvs fastighetsmäklare.. finns säkert om jag letar lite mer.. men främst är det en skola i Gävle och en i Malmö som dyker upp på dom flesta sökningar.. får som sagt leta vidare..:)

nu ska jag packa träningsväskan för morgondagen då blir de lite dans aerobic :D
träning är och ska vara kul !

får reda på fler och fler gamla klasskompisar som väntar barn.. en del oväntade en del inte. ett bevis på att vi faktiskt växer upp, trots att vi egentligen aldrig ville det :P  och jag måste erkänna att ibland blir jag lite avundsjuk (tro de eller ej).
hur mysigt vore det inte med en egen liten knodd.! får tyvärr vänta med den biten i mitt liv..

nä, packning var det !

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela