Emelie

letar nya äventyr

en helt vanlig fredag !

Publicerad 2009-02-13 12:27:54 i Allmänt,

idag känns de som att alla kommer ha "fredag den 13:e" eller "otursdag" som rubrik !
så därför går hag helt emot. :) tror nog nte på tjaffs om att de kan hända konstiga saker.

idag kom jag igång med tvättandet. skönt att kunna ta på sig några underkläder..
återigen fredag och veckorna bara susar förbi som valigt.
kanske följer med ut och äter ikväll också, kanske jag stannar hemma.
men när blev jag tjejen som bangar för happenings??

väntar på att Frida ska vakna, så ska jag ta med hon ut på promenad, de får bli min träning för idag. :)


annars har jag de senaste nätterna drömt otroligt konstiga saker.
förstår verkligen inte vad man får allt ifrån?!

fick precis en mms av min bror. Söt familjen !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela