Emelie

letar nya äventyr

lycka till !

Publicerad 2009-02-17 22:13:01 i Allmänt,

kanske borde lägga mig.

kollade precis upp, exakt vilken adress jag ska på imorgon.
Jag hade skrivit gatunr 29 i mina anteckningar, men när jag ringde idag sa Hans 39.
men de finns ingen 39:a på den gatan.. så de blir till att virra runt och leta imorgon.
tur att jag har 29 minuter på mig från tcentralen :)
typ 3 gator bort från centralen..
de är grymt att jobba centralt.

de blir nog en hel svart utstyrsel imorgon. snyggt men enkelt..
vill inte spöka ut mig för mycket första dagen !

imorgon efter jobbet ska jag på bio med Frida  ! så de får lov att bli en sen uppdatering.

godnatt !

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-18 10:35:43

lycka till!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela