Emelie

letar nya äventyr

pizza

Publicerad 2009-02-28 14:05:42 i Allmänt,

väntar på att pizzan i ugnen ska bli klar. mums..
annars blev jag precis lämnad helt ensam i lägenheten,, vilket känns trist.
ska duscha och försöka komma igång igen, för senare är de middag med Elin och Stefan som gäller.
sen massa mys med bara Elin, och då hon blivit less på mig, så drar jag vidare :)

hände en rätt rolig grej igår.
jag tog en taxi till Elin, men han släppte av mig vid handlarn eftersom jag skulle inhandla saker..
där jobbar en kille, trevlig och söt sådan, han frågar lite om vad som händer ikväll osv..
eftersom jag inte hade en aning sa jag de.. men ut skulle vi ju!
jaja, vi hälsade varandra trevlig kväll.
sen gick jag!

sen går jag som sagt till Elin och Stefan, vi dricker lite och nån timme senare går vi ut, jag och grabbarna :)
först till Storstad sen till Anchor..jag springer på toaletten de första jag gör när vi kommer in, så jag tappar ju såklart  bort grabbarna.. går runt och letar lite.. och vem knackar inte på min axel om inte handlar-killen.. så jäkla sött !
marcus presenterade han sig som och erbjöd mig sällskap om jag inte hittade mina vänner.. riktigt trevlig. han tyckte även att jag skulle komma in och säga hej om jag hade vägarna förbi handlarn idag (vilket jag har, så får se omjag vågar mig in)


är lite bakis, men jag tror att de går att rädda med pizza ...och en dusch!


tack johanna för att du berättar dina planer ;)

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela