Emelie

letar nya äventyr

ropar mitt namn

Publicerad 2009-02-22 12:19:24 i Allmänt,

imorse när jag vaknade var jag så pepp på att gå ut, eftersom jag antog att de skulle va strålande sol...
men nej, de snöar och jag ser absolut inget skymt av solen..

men jag har tagit ett ryck och dammsugit hela lägenheten, så jag ska trotsa vädret och gå ut och hoppa lite i snön...

inatt vaknade jag hastigt av att någon ropade mitt namn. ni vet precis som i en dröm, långsamt och mjukt, Emmmeeelieee. Det var ju förmodligen i drömmen också men ni vet, de kändes som att de var någon i rummet som ville att jag skulle vakna,.. läskigt !

jag är verkligen ingen ensammänniska..(har jag märkt nu) så tråkigt som jag hade igår har jag nog aldrig haft...
Tråkigt att vara ensam, sjukt tråkigt !!!

nu har jag 5 arbetsdagar framför mig, undra hur de kommer att gå? jag är fortfarande lite nervös..och tänker lite på att de här jobbet kommer bli lite monotomt (stavning?) efter ett tag..och humörsbaserat! i ett service yrke kan man ändå fejka ett leende.. men här beror de ju på så himla mycket om man är på bra humör eller inte.. vilket syns i lönekuveret sen..

just nu är väl allting så nytt också, de är väl bara att avakta och se..
 
hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela